בלרינה
בית הספר למחול

01
בלט קלאסי

טכניקת הבלט הקלאסי מניחה את התשתית למיומנויות המחול השונות.
מטרת השיעורים היא להבטיח התפתחות גופנית נכונה, לטפח את האהבה לתנועה, להקנות כלים בסיסיים ולשפר את המיומנויות הטכניות כגון יציבה נכונה, קואורדינציה, דיוק, כוח, גמישות, מוזיקליות ועוד.
בשיעורי הבלט אנו מעודדים יצירתיות וביטוי אישי, תוך התייחסות אישית לכל תלמידה בסטודיו.

02
מחול מודרני

טכניקת המחול המודרני מובילה לטווח התנסות רחב של תנועה, תוך שימת דגש על זרימה, שימוש בחלל וברצפה, שחרור והבעה אישית. מתחילת המאה ה – 20 התפתח המחול המודרני כהבעה אמיתית של החיים העכשוויים. התנועה נעשית טבעית יותר ומלאת הבעה. כל מופע של מחול מודרני יכול להיות אחר ומפתיע ולספר סיפור במקצב ומוזיקה משתנה. מטרת שיעורי המחול המודרני היא להשלים את לימודי הבלט הקלאסי תוך התייחסות לעבודת הגו ולאיכות התנועה. בנוסף, במסגרת שיעורי המחול המודרני אנו מעודדים את התלמידות ליצירה אישית ומקורית, שמתחילה באימפרוביזציה (אלתור) וממשיכה לקומפוזיציה.

03
טרום מחול - מחול יצירתי

שיעורי המחול היצירתי – הכנה לבלט כוללים את:
יסודות טכניקת הבלט הקלאסי והמחול המודרני המוצגים לילד/ה בצורה חופשית תוך כדי משחקי מחול.
תחילת השליטה על חלקי הגוף תוך פיתוח כוח וגמישות.
הצגה ראשונית של הקשר בין מוסיקה למחול.
הצגת החלל והתנועה בתוכו.
פיתוח זיכרון תנועתי וראייה מרחבית.
קואורדינציה וקצב.
חיזוק הביטחון והדימוי העצמי.
פיתוח יצירתיות ומקוריות.

04
התעמלות אמנותית

חוג התעמלות אומנותית מקנה את יסודות התנועה כגון: גמישות, יציבה, קואורדינציה, אקרובטיקה, ריקוד, ועבודה עם אביזרים כגון חבל, כדור, חישוק וסרט

התעמלות אמנותית מפתחת יציבה, קואורדינציה וגמישות ומסייעת בחיזוק השרירים. האימונים מכשירים מתעמלות מחוננות להתמודדות במישור ההישגי-תחרותי ברמות הגבוהות ביותר ובה בעת יוצרים עבורן מסגרת איכותית ומקצועית. הענף מפתח אצל הבנות בטחון עצמי ויוצר עבורן מסגרת שמלמדת למשמעת ומחנכת לבריאות.

05
פילאטיס

שיטת פילאטיס מזרן נוסדה בידי ג'וזף פילאטיס, כדי לתת מענה לשיקום, חיזוק הגוף ושמירה על אורח חיים בריא, מיועדת בעיקר לרקדנים ומתעמלים הישגיים. שיטת המזרן כוללת סדרה של 34 תרגילים שמתבצעים בעיקרם בעזרת אביזרים קטנים וכנגד משקל הגוף שלנו

האימון שומר את הגוף מוכן לכל תנועה שתפגוש אותנו ביום יום, בין אם נצטרך להרים משא כבד, בין אם זה להתכופף או להושיט יד למשהו רחוק או גבוה. בפעולות אלו מרכז הגוף צריך להתגייס כדי להתייצב, המפרקים צריכים להיות משומנים היטב והשרירים והגידים אלסטיים (גמישים). כל אלו יושגו באמצעות אימון שהנו פונקציונאלי, אימון שמטרתו לשמר את הפונקציה, את הפעולות הפיזיות היומיומיות שלנו.